PLATBA ZA TOVAR A JEHO DODANIE

Zákazník má možnosť previesť platbu za tovar viacerými spôsobmi - a to buď bezhotovostnou úhradou prostredníctvom elektronického bankovníctva, alebo formou dobierky. Platbu za dobierku zákazník uhradí pri preberaní tovaru od poštového doručovateľa.


Poštovné a balné nie je súčasťou ceny tovaru. O výške poštovného a balného sa zákazník dozvie pri spisovaní objednávky. 


Po platbe sme na rade my - našou úlohou je dodať vám objednaný tovar. Ezo-sortiment, ktorý je na sklade, je obyčajne expedovaný na druhý pracovný deň, maximálne do troch pracovných dní. V prípade, ak tovar nie je na sklade, maximálna lehota na vybavenie objednávky je 30 dní. V tomto prípade vám dáme mailové alebo telefonické avízo. 


Tovar sa štandardne dodáva prostredníctvom Slovenskej pošty, a to doručením na adresu. Malé zásielky (do hmotnosti 2 kg) si zákazník môže nechať dopraviť formou listu, väčšie zásielky (nad 2 kg) formou balíka. Všetky zásielky odchádzajú ako doporučené.


Tovar doručujeme len na území Slovenskej republiky. 


Doklad o kúpe, čiže faktúra za objednaný tovar nie je súčasťou dodanej zásielky; objednávateľovi sa zo strany e-shopu doručuje e-mailom. Jeho prevzatím zákazník plne súhlasí s elektronickým zaslaním faktúry. V prípade záujmu môže mailom alebo telefonicky požiadať o vydanie faktúry v tlačenej verzii.


Zásielku, ktorá pri preberaní zákazníkom javí známky poškodenia počas prepravy (roztrhnutý obal, deformácie, diera v obale a pod.), má zákazník plným právom bez akýkoľvek sankcií neprebrať. 


Ako zákazník si, prosím, prečítajte aj informácie o odstúpení od zmluvy, resp. o reklamácii tovaru. Všetky žiaduce údaje nájdete v obchodných podmienkach.